محرم 94 محرم 1394 دانلود مداحی محرم 94 کریمی ماه محرم ۹۴

محرم 94 محرم 1394 دانلود مداحی محرم 94 کریمی ماه محرم ۹۴ حدادیان طاهریان نوحه 94 سینه زنی 94 محرم 94,مداحی محرم 94,محمود کریمی محرم 94,جواد مقدم محرم 94,حمید علیمی محرم 94,مهدی میرداماد محرم 94,حاج منصور ارضی محرم 94,محمود بذری محرم 94,سعید حدادیان محرم 94,مهدی سلحشور محرم94,میثم مطیعی محرم 94,اسلام میزرایی محرم 94,مرتضی طاهری محرم 94,حسین سیب سرخی محرم 94,مرحوم کوثری محرم 94,سید مجید بنی فاطمه محرم 94,مهدی مختاری محرم94 ,حسن خلج محرم 94,محسن رستگاری محرم 94 ,محمد باقر منصوری محرم 94,سلیم موذن زاده محرم 94,جواد نادری محرم 94,عاملی محرم 94,مهدی خادم آذریان محرم 94,قربانی محرم 94,مهدی اکبری محرم 94,نوحه محرم 94,مداحی محرم 94,نوحه آذری,نوحه آذری محرم 94,نوحه ترکی محرم 94,روضه آذری محرم94,روضه ترکی محرم 94,دانلود سینه زنی اذری,دانلود سینه زنی آذری,دانلود سینه زنی ترکی,دانلود سینه زنی ترکی محرم 94 ,دانلود نوحه بوشهری,دانلود نوحه یزدی,دانلود نوحه آبادانی,دانلود نوحه گیلانی,دانلود مداحی شیرازی,محرم 1394,آهنگران محرم93,نوحه شب عاشورا 94,نوحه شب تاسوعا محرم 94,نوحه شب اول محرم 94,نوحه شب دوم محرم 94,نوحه شب سوم محرم 94,نوحه شب چهارم محرم 94,نوحه شب پنجم محرم 94,نوحه شب ششم محرم 94,نوحه شب هفتم محرم 94,نوحه شب هشتم محرم 94,نوحه شب نهم محرم 94,نوحه شب دهم محرم 94,روضه شب تاسوعا محرم,روضه شب عاشورای محرم,نوحه محرم,مداحی محرم,سینه زنی محرم
بایگانی

دانلود مداحی مشهدی محرم 94 جدید گلچین نوحه سینه زنی روضه

http://hw8.asset.aparat.com/avt/1965053-7531-b.jpg


احمد واعظی  علی زمانیان  مهدی اکبری  ایمان کیوانی  عباس واعظی  الیاس دوستی  سعید قانع  امیر سلیمانی پور  مرتضی پارسا  سید حجت بحرالعلوم  سعید مقدم  حمید شهرآینی  سید اکبر مصطفوی  محمد شیری  محمود عیدانیان  جواد اکبرزاده  جمال مقدم  محسن ربیعی  عباس زینل پور  سید محسن فاطمی  رضا شیخی  عادل خوشرو  ابراهیم دادوند  علی اصغر احمدی  احمد گوارشکی  وحید شکری  علی فیض پور  سید جعفر حسینی  مصطفی شادکام  رضا منتظری  مهدی نیرومند  سید علی واحدی  محمد عباس زاده  رضا مشهدی  رضا علیزاده  مرتضی عابدیها  علی گچکار  حسن جمالی  سید مرتضی اشرف زاده  محمد دلاور  مصطفی تمیزی  هادی طالبیان  امیرحسن محمودی  علی علمدار  قائم پیشکار  حسن جان محمدی  سید کاظم راجی  سید وحید سیدی  صادق شریفی  هاشم طوسی  سید مصطفی قدمگاهی  امیر علیزاده  احسان قنبری  سجاد اورعی  ایمان عظیمی  هادی براتی  سید جلیل سمایی  احسان عباسیان  سجاد سفیدیان  خلیل ناصری  محمدرضا آزاد  مصطفی ضیاء  امیر مقدم  علیرضا نژادحسین  ابوالفضل بردبار  سید علیرضا حسینی  محمد جوادی  علی زاهدی  امیرحسین صبح خیزی  محمد زارع  ایمان مقدم  مرحوم سید صالح داوری  علیرضا جعفری  مهدی رحمتی  احسان صادق زاده  امید جباری  مهدی میری  سجاد صادقی  سعید کامیر  محمد زارعی  ایمان اولیایی  علیرضا خانی  سید عباس فیروزی  حمید اربابی  سعید امیری  سید رضا هاشمیان  مهدی خوش نشین  حسین جرجانی  فؤاد هاشمی  عباس نجفی  اکبر داوودی

زمانیان/مدح و روضه-قلم بود و رسم فضای ضریح

زمانیان/تک-یا علی ابن موسی الرضا

زمانیان/شور-راحت روحم راحت جانم قوت قلبم

احمدی/شور-هوای دیدن تو رو دارم با تو باشم مهدی رستگارم

احمدی/شور-هر چی دارم و ندارم همه از لطف امام حسنه

خوشرو/شور-اکثر روزهای زیبام رو میگذرونم تو روضه تو

خوشرو/شور-ذکر حسن جانم حسن جانم

خوشرو/شور-آبروم دارم از گدایی پشت در حسن

خوشرو/شور-اگر دریا رو بهم بدن راضی نمیشم

خوشرو/شور-ذکر لالایی شبهام حرم

خوشرو/شور-تموم لحظه های من با تو آقا طلاییه

خوشرو/شور-دردهای دلم بیشماره از فراق تو گلایه داره

خوشرو/شور-از بزم روضه ها خوشم میاد

شیخ مسعود پورخسروانی - روضه

سعید مقدم - روضه

سعید مقدم - زمینه بسیار زیبا و جدید ( تک و تنها میشنم دوباره باز ... میخونم روضه ای با سوز گداز )

سعید مقدم - شور ( دلبری و دل می بری )

سعید مقدم - شور زیبا و جدید ( برنگردون روتو نگو که از سنگم)

سعید مقدم - رجز و ذکر ارباب

محمود عیدانیان - شور زیبا ( این مملکت صاحب داره ... چونکه علی ابن ابیطالب داره)

محمود عیدانیان - رجز و ذکر ارباب

سعید مقدم - شور بسیار زیبا و جدید (  به نام زینبیم ... غلام زینبیم )

محمود عیدانیان - شور بسیار زیبا ( نبض قلب من نامرتبه )

محمود عیدانیان - رجز و ذکر ارباب

سعید مقدم - شور جدید و زیبا ( شمس الضحی حیدر ...بدرالدجا حیدر )

محمود عیدانیان - رجز و ذکر ارباب


محسن ربیعی - شور زیبا (دلم گرفته خودت میدونی شدم هوایی)

محسن ربیعی - رجز و ذکر ارباب

محسن ربیعی - شور زیبا (کربلا بهم نشون بدین)

مصطفوی - شور زیبا (از تو میخونه دا زارم)

مصطفوی - شور زیبا (حسن جانم حسن جانم)

مصطفوی - ذکر ارباب

محسن ربیعی - زمینه زیبا (آقا جون دلم برات تنگ شده)

مصطفوی - روضه


عمریه حسین فدای بچه هاتم-زمینه زیبا

میبینی مولا اس و پاسم-شوربسیارزیبا

سگ بودنم نماد وفاداری است حسین(ع)-رجز

ای اشنای دل گه دل از ما ربوده ای- سنگین

نوکر کوی حیدر کرارم-واحد شلاقی

این مملکت صاحب داره – شوربسیارزیبا

توی روضه شب ها میام مرتب- شوربسیارزیبا


 

شیخی/تک-حسین آرام جانم حسین روح و روانم

شیخی/شور-السلام علیک یا اباعبدالله

شیخی/شور-تمام خواهشم همینه آقا فقط حرم حرم

شیخی/شور-رقیه قرآن رقیه ایمان رقیه کوثر و یاسین و الرحمن

خوشرو/شور-ذکر حسن جانم حسن جانم

خوشرو/شور-دوباره دل بیقرارم برای حرم

خوشرو/شور-ذکر لالایی شبهام حرم ای مستی علی الدوام حرم

خوشرو/شور-اکثر روزهای زیبام رو میگذرونم تو روضه

خوشرو/شور-سربارم تو خونتم باز

شریفی/شور-رقیه روضه رضوان منی

شریفی/شور-کربلا دارالجنونه آرزوی همه مونه

شریفی/شور-ذکر روی لب نوای هر شب یاعلی

شریفی/شور و ذکر-ارباب من ارباب من


شیری/مدح و روضه-آرامشی شبیه به صحن و سرای تو{16.4MB}

شیری/شور-باز هوای کربلا زد بر سرم{5.37MB}

شیری/شور-ضامن آهو میبینی گم شده ام تو این هیاهو{5.72MB}

شیری/شور -سر تا به قدم قلبه ای مهدی{6.13MB}

شیری/شور-دین و دنیا دلبرم واسه تو نوکرم رقیه{4.73MB}

شیری/شور-دارم آقا سر سودا روزیمون کن کربلا{3.48MB}

شیری/شور-تموم دنیا تا عرش اعلا زده به پیش تو زانو{2.54MB}

شیری/شور-ذکر روی لبهای من جاری{4.51MB}

شیری/شور و ذکر-دیوانه ام عبد در میخانه ام{5.9MB}

شیری/شور-سرود لب من یا حسن یا حسن{2.23MB}

سید جلیل سمایی ( تک ) - گریه میکنم تو اشک بده

سید جلیل سمایی ( شور ) - چشام غم داره

عادل خوشرو ( شور ) - ارباب دلم شاه لوکشفه

عادل خوشرو ( شور ) - اکثر روزهای زیبامو میگذرونم تو روضه ی تو

 

عادل خوشرو ( شور ) - براتون جون میزارم من

عادل خوشرو ( نوا ) - حسن جانم جانم

عادل خوشرو ( شور ) - ذکر لالایی شبهام حرم

سید محسن فاطمی - آنقدر ضربه ی خنجر به سرش زد که از هوش رفت

سید محسن فاطمی ( شور ) - غروب جمعه ها دلگیر میشم

سید محسن فاطمی ( شور جدید ) - غمی ندارم کلب ربابم و خرابه حالم

سید محسن فاطمی ( رجز ) - قبله گاه من فقط محراب کوی زینب است

 

مناجات وروضه-بردبار

زمینه-همه جا پرشده-بردبار

شور-حسین حرم تو خیلی زیباست-بردبار

شور-ازغم تو شده ام بی تاب-بردبار

شور-تموم دنیا تاعرش اعلا-بردبار

رجز-داده ام دل به حسن-بردبار

داوودی/مدح و روضه-ای روح محبت که به قم قائمه ایی{22.9MB}


شیخی/تک-به سینه ام دست رد نزن بند دلم رو پاره نکن{5.69MB}


شیخی/شور-نوکر خوبی نبودم خودمم میدونم آقا{8.1MB}


شیخی/شور-اوضام بر وفق مرادم نیست{2.28MB}


مصطفوی/شور-از تو میخونه دل زارم منی که برا تو غم دارم{3.42MB}


مصطفوی/شور-حسن آقامه حسن مولامه حسن آهنگ روزهام و شبهامه{2.20MB}


مصطفوی/شور-ذکر لالایی شبهام حرم{1.78MB}


شیخی/شور-شب هیئت دل من گرم نوای زینب است{2.68MB}


شیخی/رجز و ذکر{4.51MB}


داوودی/شیخی/شور-نوا و روضه{8.15MB}


شیخی/شور-بیچاره مادرم لای لای علی علی{3.51MB}


شیخی/یا امام زمان دعا کن روسیاه نشم{2.15MB}

رضاشیخی(زمینه-انگار اومد شبهای بی کسی…)بسیارزیبا

رضاشیخی(السلام علیک یا اباعبدال…)

رضاشیخی(ذکرفرج-یارب محمد….)بسیارزیبا

رضاشیخی(شور-حسین امیرم روی قلبم حک شده اسم اعظمت…)بسیارزیبا

رضاشیخی(شور-رقیه قرآن رقیه ایمان…)بسیارزیبا

رضاشیخی(شور-با دعای خیر فاطمه عمریه که سینه میزنم…)بسیارزیبا

عباس نجفی(شور- بسه دیگه دوری ناصبوری….)بسیارزیبا

عباس نجفی(شور-برای نوکریت شدم لایق…)

عباس نجفی(شور-هستی تو آقای دوعالم….)بسیارزیبا

عباس نجفی(رجز و ذکر)

عباس نجفی(شورپایانی)

فیض پور/بدون تو دلم از زندگی سیره

فیض پور/تو داری شاهنشاه

فیض پور/دلم برای تو میزنه آقا جان

فیض پور/ذکر اباعبدالله

فیض پور/مثل خونه فاطمه خونم رو سوزوندن

فیض پور/یل کرببلا علمدار حسین

فاطمی/بی تو باشم از خودم سیرم

فاطمی/ذکر اصلی اذان اینه


منبع http://www.mahegham.com



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
setayesh asadzadeh

نظرات (۳)

سلام عالی بود اجرتون با سالار شهیدان.یاعلی
عالی
نرم افزار درست کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی